هتل های 4 ستاره کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل ارم بزرگ کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Eram Grand Hotel

هتل ارم کیش Kish Eram Hotel یکی از بزرگترین هتل های جزیره می باشد که با درجه 4 ستاره در بلندترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. هتل ارم کیش با وسعت پنجاه هزار متر مربع و زیر بنای چهل و سه هزار متر مربع همراه با 9 طبقه و 366 اتاق و سوییت آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. اکثر اتاق های هتل ارم کیش با توجه به ساخت پلکانی هتل، مشرف به دریا می باشند و محیط مطبوع و سرسبز هتل بزرگ ارم با گونه های گیاهی متنوع محیطی دلنشین و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کیش رقم میزند. هتل ارم کیش در مجاورت هتل داریوش بوده و با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید کیش از جمله بازارهای پردیس جزیره کیش بسیار نزدیک می باشد. رستوران های گردان ، رویال و صدف هتل ارم کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشند و همچنین کافی شاپ هتل ارم کیش با انواع نوشیدنی ها به صورت 24 ساعته از میهمانان هتل پذیرایی می کند. چایخانه سنتی هتل ارم کیش با سبک معماری و طراحی دوران صفویه می تواند گزینه مناسبی برای عصرگاه باشد. هتل ارم کیش دارای دو سالن آمفی تئاتر و یک سالن کنفرانس با تجهیزات به روز برای برگزاری مراسم و جلسات می باشد. لازم به ذکر است ویلاهای ساحلی هتل ارم کیشبا کیفیت 3 ستاره درجه بندی می شود و با ساختمان اصلی هتل متفاوت می باشد.

هتل آریان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Arian Hotel

هتل آریان کیش جز هتل های 4 ستاره خوب جزیره کیش محسوب می شود و متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر است که در سال 1378 در مرکز شهر در خیابان رودکی کیش بنا شده است. هتل آریان کیش در زمینی به وسعت 5200 متر مربع و در 3 طبقه و در مجموع با 68 باب اتاق و سوییت تمیز و زیبا با امکانات مجهز و اینترنت بی سیم میتواند گزینه مناسبی برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش باشد. هتل اریان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر مراکز خرید همچون مرکز خرید پانیذ ، پردیس 1 ، پردیس 2 ، زیتون ، مروارید نزدیک بوده و همچنین میدان امیر کبیر حدود 500 متر با هتل ارین فاصله دارد. محیط مطبوع و آرامش بخش هتل آریان کیش ، امکان فارغ ساختن و لذت بردن گردشگران تور کیش در یک تعطیلات همراه با برخورد مناسب پرسنل را میسر میسازد. رستوران هتل اریان کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود با مواد اولیه با کیفیت و همچنین صبحانه بوفه رایگان از میهمانان تور کیش پذیرایی میکند. هتل آریان کیش دارای یک سالن کنفرانس با تمامی تجهیزات به روز برای برگزاری جلسات مسافران و گردشگران کاری تور کیش می باشد. هتل آریان کیش دارای بازسازی های متعددی بوده که در سال 1392 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل هلیا کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1383 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامینگو کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

 تور کیش نوروز 96 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: